Афіцыйны сайт

Правілы прыёму грамадзян

Правілы
асабістага прыёму грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Астравецкім раённым выканаўчым камітэце

  1. Правілы  асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Астравецкім раённым выканаўчым камітэце (далей - асабісты прыём грамадзян) і распрацаваны на падставе Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”, Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб”, рашэннем Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта №40 ад 12 студзеня 2012 г “Аб зацверджанні інстукцый”.

2. Асабісты прыём грамадзян у Астравецкім раённым выканаўчым камітэце (далей - райвыканкам) не радзей двух раз у месяц праводзяць старшыня райвыканкама, першы намеснік старшыні райвыканкама, намеснікі старшыні райвыканкама, кіраўнік справамі - начальнік упраўлення справамі райвыканкама ў адпаведнасці са сваёй кампетэнцыяй.
3. Асабісты прыём грамадзян старшынёй райвыканкама праводзіцца ў другую і чацвёртую сераду кожнага месяца і пачынаецца ў 8.00 гадзін.
Пры правядзенні асабістага прыёму старшынёй райвыканкама можа прымяняцца аўдыёзапіс, аб чым грамадзяне паведамляюцца да пачатку прыёму.
4. Першы намеснік старшыні райвыканкама, намеснікі старшыні райвыканкама, кіраўнік справамі - начальнік упраўлення справамі райвыканкама праводзяць асабісты прыём грамадзян паводле графіку, які зацвярджаецца старшынёй райвыканкама.
5. Графік асабістага прыёму грамадзян размяшчаецца ў даступным для агляду месцы ў файе будынка райвыканкама, а таксама рассылаецца у кіраванні і аддзелы райвыканкама, арганізацыі і ўстановы, сельскія выканаўчыя камітэты, размяшчаецца на інтэрнэт-сайце райвыканкама.
6. Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім рабочы дзень.
7. Агульнае кіраўніцтва прыёмам грамадзян у райвыканкаме
ажыццяўляе старшыня райвыканкама.
Арганізацыю прыёму грамадзян у райвыканкаме забяспечвае сектар па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.
Адказнасць за арганізацыю асабістага прыёму ў структурных падраздзяленнях райвыканкама нясуць іх кіраўнікі.
8. Папярэдні запіс на асабісты прыём грамадзян
ажыццяўляецца ў сектары па рабоце са зваротамі грамадзян і
юрыдычных асоб райвыканкама, у прыёмнай старшыні райвыканкама.
9.Супрацоўнікі сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама, прыёмнай старшыні райвыканкама:
вядуць папярэдні запіс грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб юрыдычных асоб, якія прымаюць ад іх прапановы, заявы, скаргі, інфармацыю аб выніках папярэдняга разгляду іх зваротаў з дадаткам (пры наяўнасці) якія пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў і ўяўляюць сабраную інфармацыю службовым асобам, якія ажыццяўляюць прыём;
вызначаюць неабходнасць удзелу ў прыёме спецыялістаў адпаведных структурных падраздзяленняў райвыканкама;
вырашаюць іншыя пытанні па забеспячэнні якаснага і арганізаванага прыёму грамадзян.
9. Прыём грамадзян старшынёй райвыканкама, першым
намеснікам старшыні райвыканкама, намеснікамі старшыні
райвыканкама у сельскіх Саветах праводзіцца ў адпаведнасці з графікам, які зацвярджаецца старшынёй райвыканкама, Графік накіроўваецца ў сельскія Саветы, размяшчаецца на інтэрнэт-сайце райвыканкама.
10.     Каардынацыю  приёму грамадзян у райвыканкаме забяспечвае сектар па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.